Valberedningen föreslår och presenterar ledarmöten och suppleanter inför kommande årsmöten.

Är du intresserad av att sitta med i Clarebergs Ridklubbs styrelse och vara med och utveckla klubben, eller vet du någon som skulle vara en toppenkandidat för uppdraget? Har ni några frågor eller nomineringar är ni välkomna att maila oss på [email protected] eller ta tag i oss i stallet.

Nedan kommer en kort presentation av valberedningen 2024.

Från vänster i bild:

HELEN HENNING
Mitt namn är Helen Henning. Jag sitter mitt första år i valberedningen.  Jag rider på tisdagar 20:15 och lördagar 9:45, jag har ridit på CRK i 8 år. Min favoritgren är hoppning. Jag hjälper även till i stallet, ni ser mig här måndagar, tisdagar, onsdagar, fredagar och helger. Om ni undrar över något så tveka in att komma fram till mig. Vi ses i stallet!

NIKLAS CAROLUSSON
Jag heter Niklas Carolusson, det är mitt tredje år i valberedningen. Jag rider på tisdagar 19:15 och är även stallvärd på tisdagar och lördagar. Jag har ridit på CRK i ca 21 år, jag spelar även handboll i IK Sävehof. Ser ni mig i stallet så tveka inte att fråga om ni undrar något.

FRIDA ALMQVIST
Jag heter Frida Almqivst. Jag är 35 år, tvåbarnsmor och granne med CRK. På senaste årsmötet fick jag äran att vara med i valberedningen. Jag är ny i klubben, men har ridit hela livet. Jag rider dressyr på torsdagar 20:30 och det är bara att komma och prata om vad som helst. Jag hoppas kunna bidra med ett nytt perspektiv i valberedningen även fast jag inte känner så många i klubben har jag varit aktiv i liknande arbeten tidigare.